Кошик
1246 відгуків

Сегодня у нас выходной, все Ваши заказы будут обработаны в ближайший рабочий день. Спасибо за понимание

+380 (97) 284-86-28
+380 (67) 613-01-17
Кошик
Магазин товарів для дітей "Кукуся"

Логопедка Ц картки логопедичні

Логопедка Ц картки логопедичні, фото 2Логопедка Ц картки логопедичні, фото 3Логопедка Ц картки логопедичні, фото 4Логопедка Ц картки логопедичні, фото 5

140 

  • В наявності
Логопедка Ц картки логопедичні
Логопедка Ц картки логопедичніВ наявності
140 
+380 (97) 284-86-28
  • +380 (67) 613-01-17
+380 (97) 284-86-28
  • +380 (67) 613-01-17
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Набір Логопедка Ц містить 35 карток із картинками та словами зі звуком Ц. Картки допоможуть дітям в ігровій формі опанувати правильну вимову звуку Ц, збагатять словниковий запас, розвине виразність мовлення. Описані в інструкції мовні ігри з картками познайомлять дитину з поняттями рід, число, склад, удари, закінчення, а заодно навчать розмірювати, аналізувати, аналізувати, мислити логічно.

ВОЗРАСТ: 3-8 років.

У наборі: 35 карток та 1 інструкція з 14 іграми.

Розмір карток 7*10 см

Інструкція:

Покажіть дитині картки, чітко вимовляйте назву предмета, написане на звороті. Залежно від віку та темпераменту дитини покажіть 5-10 або всі 35 карток. Поясніть малюкові значення незнайомих для нього слів.
Після того як дитина освоїть назви предметів, з картками можна грати в різні ігри. 
 

З картками можна грати в різні ігри.

  1. Виразність читання. Вибравши 1 картку, попросіть дитину вимовити слово, зображене на ній, дуже тихо, а потім — голосно. З делікатною інтонацією, а потім — з глазурливою. Високим голосом, а потім — низьким.
  2. Множинне число. Попросіть дитину змінити слова так, щоб замість одного предмета стало багато: чапля-цуплі, курча-циплята, вівця-овці.
  3. Род. Попросіть малюка показати предмети, до яких підходить слово «вона». А тепер «він»? «Оно»?
  4. Слоги. Чітко називаючи слова, потрібно одночасно відстукувати олівцем кількість слогів. Знайдіть із дитиною слова, які можна відстувати один раз (ланцюг), двічі (кільцо), тричі (ле-де-нець).
  5. Закінчення. Дайте малюкові 1 картку з картинкою й попросіть його порахувати цей предмет від 1 до 5. Наприклад, 1 песець, 2 песці,..., 5 песців.
  6. Узагальнення. Розкладіть усі картки з картинками перед дитиною. Попросіть його зібрати та назвати всіх птахів. Всіх тварин. А тепер — все їстівне. Все кругле. Все металеве. Все червоне.
  7. Вчимося ставити удари.Розкладіть кілька карток перед дитиною та попросіть назвати предмет, зображений на
    картинки, потягнувши ударний звук — найбільш «гучний» звук уловленні. «Полоте-е-енце! Ку-у-указ!»
  8. Фантазія. Виберіть 3 картки, розкладіть їх перед дитиною та попросіть придумати кумедну розповідь, у якій будуть використані всі слова, і принт саме в такому порядку. Чим смішніше вийде оповідання, тим краще.
  9. Гра «Вгадай картку». Розкладіть усі картки з картинками перед дитиною. Попросіть його загадати 1 картинку. Ставляючи різні питання (Живе? Залізне? Велике? Синє? Їстівне?...), вгадайте, що загадав дитина. А тепер помінюйтеся ролями.
  10. Спробуйте разом із дитиною згадати предмети зі звуком Ц, яких немає в наборі, наприклад, хлібниця, пінцет, блюдце, обличчя, мильниця, сонце, сцена, вулиця, теплиця.
  11. Попросіть дитину підібрати картку-промет до вашої власної особистості: гарний... (квітка), пухнастий... (циплівник), гострий... (циркуль), важка... (ланцюг), і т.ін.
  12. Гра «По дорозі до школи (садик)».Викладіть на столі кілька картинок і попросіть дитину пофантазувати, наприклад, так: «У дорозі до садка я хотів би зустріти: цаплю, курчати, царя та царицею, а зустрічаю квіти, синиць, гусениці та мотоцикли».
  13. «Що зникло?» Розкладіть перед дитиною 4-6 карток і попросіть заплющити очі. Потім заберіть або замініть одну картку та скажіть, яка картка зникла або змінилася.
  14. Щодня розучуйте з дитиною нову конструкцію.

Щоб не відбити в дитини цікавість до розвивальних занять, потрібно дотримуватися певних правил:

  • Перед заняттям із логопередичніми картками бажано робити гімнастику для язичка.
  • Уникайте одноманітності: не робіть з дитиною одним типом завдань понад 5-10 хвилин.
  • Грайте з дитиною в школу, де ви будетеником, а він — учителем. Коли дитина освоїть, назви предметів, перетворитеся на Незнайку, який усе плутає й помиляється, нехай малюк виправляє ваші помилки.
  • Уникайте критики та негативних оцінок! Пам'ятайте, що ви граєте зі своєю дитиною.
  • Ці заняття мають доставляти йому   задоволення.
  • Хваліть дитину за мінімальні успіхи, хоча б за те, що вона просто намагається виконати ваші завдання.
Характеристики
Основні атрибути
Країна виробникУкраїна
Вікова групаВід 2 років
Вивчення мовиРосійська
ІлюстраціїКольорові
СтанНовий
ТематикаНавчальні картки, плакати
Мова виданняРосійська
Інформація для замовлення
  • Ціна: 140 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner